به گزارش پایگاه خبری اندیشه تازه ؛ این اقدام پیرو هماهنگیهای صورتگرفته میان سازمان منطقه آزاد انزلی و شرکت بیمه ایران انجام شده است، تا ضمن حمایت عملی از شهروندان و فعالان اقتصادی منطقه، فرآیند ارزیابی و پرداخت خسارت در کوتاهترین زمان ممکن محقق شود.
حضور این تیم در محل، فرصت مناسبی است برای بیمهگذاران آسیبدیده تا با مراجعه حضوری، نسبت به تشکیل پرونده خسارت خود اقدام نمایند و مراحل پیگیری را به صورت مستقیم دنبال کنند.
سازمان منطقه آزاد انزلی ضمن قدردانی از همکاریهای بینبخشی و پاسخگویی سریع شرکت بیمه ایران، این رویکرد را گامی مؤثر در حفظ اعتماد عمومی و تقویت زیرساختهای پشتیبانی در منطقه برمیشمارد.
انتهای پیام/
ثبت دیدگاه