حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 21 جماد أول 1446 Friday, 22 November , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2883 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 2×
یک روابط عمومی موفق و کار آمد نیازمند یک مدیریت قوی و آگاه است
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴
شناسه : 2586
3
یادداشت؛ در جهان امروز روابط عمومی و مدیریت هر سازمان مجزا نبوده و بلکه فرآیندی است در یک راستا که ضعف هر یک، نارکارآمدی دیگری را رقم خواهد زد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری اندیشه روز ؛ سید علیرضا فعال فرهنگی و رسانه ای در یادداشتی نوشت :باید گفت روابط عمومی هر سازمان، چهره‌‌ای است که مخاطبان و عموم جامعه از آن سازمان می بینند.

هر چقدر این چهره مقبول تر و متناسب تر، اعتماد و رویکرد مخاطبان به آن سازمان در سطحی بالاتر خواهد بود.

بنابراین یک کارشناس موفق روابط عمومی باید عکس العملها را قبل از ایجاد پیش‌بینی کرده و راهکاری مناسب برای هر مخاطب پیش پای او قرار دهد.

در جهان امروز روابط عمومی و مدیریت هر سازمان مجزا نبوده و بلکه فرآیندی است در یک راستا که ضعف هر یک، نارکارآمدی دیگری را رقم خواهد زد.

هدف از فعالیت روابط عمومی باید چنان باشد که مخاطبان هر سازمان منفعت خود را در منفعت سازمان ببینند. و این نکته را نیز نباید از نظر دور داشت که هر روابط عمومی موفق و کار آمد نیازمند یک مدیریت قوی و آگاه خواهد بود.

یک روابط عمومی موفق ، در رابطه با مدیران داخلی نقش یک مدعی العموم را ایفا میکند همانطور که در ارتباط با مردم سعی در جلب رضایت عمومی و ساختن چهره‌ای قابل اعتماد برای آن سازمان خواهد داشت.

روز روابط عمومی و ارتباطات بر فعالان این عرصه مبارک باد.

خلاقانه ظاهر شویم

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.