حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 23 جماد أول 1446 Sunday, 24 November , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2897 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 2×
ایجاد تحول و افزایش خدمت رسانی به مردم رویکرد دولت سیزدهم/ملاک ارزیابی مدیران افزایش رضایتمندی مردم است
۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۵
شناسه : 7321
6
مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گیلان: دیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان ، ملاک ارزیابی مدیران را افزایش رضایتمندی مردم عنوان کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش اندیشه روز و نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گیلان، امروز مراسم تکریم و معارفه سرپرستان روابط کار، تعاون، مدیریت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان رشت و مسئول روابط عمومی اداره کل با حضور سیاوش آقاجانی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان برگزار شد.

بر اساس حکم مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گیلان بهمن علی‌پناه به عنوان سرپرست تعاون، شریف حسن زاده به عنوان سرپرست روابط کار، سجاد پورموسی به عنوان سرپرست مدیریت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان رشت و معبود اکبری نیز به عنوان مسئول روابط عمومی اداره کل منصوب شد.

سیاوش آقاجانی در حاشیه این مراسم گفت: رویکرد دولت مردمی سیزدهم ایجاد تحول و افزایش خدمت رسانی به مردم است.

وی با بیان این مطلب تصریح کرد: چرخش مدیران و انتصابات با هدف ایجاد تغییر مثبت در ارایه خدمات، افزایش رضایت جامعه هدف و ایجاد امنیت و آرامش برای کارکنان انجام می شود.

سیاوش آقاجانی با تقدیر از زحمات مدیران پیشین خاطر نشان کرد: سلامت و کارآمدی مجموعه و از همه مهمتر افزایش رضایتمندی مردم به عنوان سرمایه های اجتماعی کشور باید مورد توجه همه باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.