به گزارش پایگاه خبری اندیشه روز ؛ سید علیرضا فعال فرهنگی و رسانه ای در یادداشتی نوشت :باید گفت روابط عمومی هر سازمان، چهرهای است که مخاطبان و عموم جامعه از آن سازمان می بینند.
هر چقدر این چهره مقبول تر و متناسب تر، اعتماد و رویکرد مخاطبان به آن سازمان در سطحی بالاتر خواهد بود.
بنابراین یک کارشناس موفق روابط عمومی باید عکس العملها را قبل از ایجاد پیشبینی کرده و راهکاری مناسب برای هر مخاطب پیش پای او قرار دهد.
در جهان امروز روابط عمومی و مدیریت هر سازمان مجزا نبوده و بلکه فرآیندی است در یک راستا که ضعف هر یک، نارکارآمدی دیگری را رقم خواهد زد.
هدف از فعالیت روابط عمومی باید چنان باشد که مخاطبان هر سازمان منفعت خود را در منفعت سازمان ببینند. و این نکته را نیز نباید از نظر دور داشت که هر روابط عمومی موفق و کار آمد نیازمند یک مدیریت قوی و آگاه خواهد بود.
یک روابط عمومی موفق ، در رابطه با مدیران داخلی نقش یک مدعی العموم را ایفا میکند همانطور که در ارتباط با مردم سعی در جلب رضایت عمومی و ساختن چهرهای قابل اعتماد برای آن سازمان خواهد داشت.
روز روابط عمومی و ارتباطات بر فعالان این عرصه مبارک باد.
خلاقانه ظاهر شویم
ثبت دیدگاه