حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 8 جماد ثاني 1447 Friday, 28 November , 2025 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4160 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 106×
ارائه گسترده خدمات غیرحضوری توسط آب و فاضلاب گیلان از طریق پیام‌رسان «بله»
۰۷ آذر ۱۴۰۴ - ۸:۳۳
شناسه : 28990
0
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، علیرضا غیاثی، از گسترش خدمات غیرحضوری این شرکت و فراهم شدن امکان انجام مجموعه‌ای از درخواست‌های مشترکان از طریق پیام‌رسان «بله» خبر داد.
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری اندیشه تازه ؛غیاثی با اشاره به رویکرد آبفای گیلان در تسهیل دسترسی مشترکان به خدمات، اظهار کرد: «در راستای افزایش رضایت‌مندی مردم و کاهش مراجعات حضوری، خدمات متعددی که پیش از این نیازمند حضور مشترک در دفاتر خدمات بود، اکنون تنها با چند کلیک از طریق پیام‌رسان بله قابل انجام است.»

به گفته وی، فروش انشعاب آب و فاضلاب، ثبت حوادث و خرابی‌های شبکه، اصلاح و به‌روزرسانی آدرس و کدپستی، و ثبت کارکرد کنتور از جمله خدماتی است که اکنون به‌صورت کاملاً غیرحضوری در دسترس مشترکان قرار گرفته است.

مدیرعامل آبفای گیلان با تأکید بر ضرورت توسعه دولت الکترونیک افزود: «ارائه خدمت غیرحضوری از مهم‌ترین سیاست‌های شرکت آب و فاضلاب گیلان است و استفاده از پیام‌رسان‌های داخلی همچون بله موجب شده خدمات با سرعت، دقت و سهولت بیشتری در اختیار مردم قرار گیرد.»

غیاثی از همه مشترکان خواست برای بهره‌مندی از این امکانات، با مراجعه به پیام‌رسان بله و انتخاب بخش خدمات آب و فاضلاب گیلان، بدون نیاز به مراجعه حضوری امور مربوطه را پیگیری کنند.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.