حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2216 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 2×
فرصتی که از مردم گیلان سلب شد، دکتر نوبخت پدر معنوی گیلان است
۱۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۹:۲۴
شناسه : 17759
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری اندیشه تازه ؛ دکتر نوبخت، فرصتی بزرگی که مردم گیلان آن را از دست دادند، علیرغم شایستگی همه نمایندگان انتخاب شده، دلخوش شدن به رای سنتی دکتر نوبخت و کار نکردن روی بسترهای تعیین کننده رای گیری در گیلان، سبب شد درب های بهارستان به روی ملی ترین شخصیت استانی گیلان بسته بماند، در این بین نرخ مشارکت مردم در انتخابات نیز تاثیرگذار بود، خاستگاه رای ملت در گیلان بر روی رای اعتراضی بود و گویا آن خاستگاه به پای صندوق های رای نرفتند تا فرصت بی نظیر یک دوره طلایی از گیلان گرفته شود. اما با این وجود دکتر نوبخت همواره پدر معنوی گیلان است و دست از کمک به مردم سرافراز ایران برنخواهد داشت، جایگاه ایشان در قلب همه ماست و احتمالا همه نمایندگان انتخاب شده، از مشاوره های ایشان برای تصدی این ۴ سال سرنوشت ساز بی بهره نخواهند بود. درهای تعامل سیاسی- اجتماعی- فرهنگی- اقتصادی و … با دکتر نوبخت باز خواهد بود، ایشان بعنوان مرد اخلاق انتخابات حاضر، علیرغم جایگاه ویژه ای که در قلب مردم و جوانان داشت، هرگز حاضر نشد از مسیر غیر اخلاقی به مجلس دوازده ام راه پیدا کند و این درس بزرگیست برای کسانی نظیر بنده که نزد ایشان کارآموزی سیاسی می نماییم.

یادداشت : دکتر امیر محمدپور تسیه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.