حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2216 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 2×
افتتاح نمایشگاه صنعت و معدن با حضور معاون وزیر انرژی ترکیه
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۹
شناسه : 18047
1
نمایشگاه بین المللی معدن، تونل سازی ، ماشین آلات و تجهیزات و صنایع وابسته با حضور عبدالله تانجان معاون وزیر انرژی و منابع طبیعی ترکیه با حضور چند شرکت ایرانی افتتاح شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش 1ایگاه خبری اندیشه تازه ؛ یازدهمین دوره برگزاری نمایشگاه بین المللی معدن و ماشین آلات ‌تجهیزات وابسته در کشور ترکیه و در مرکز نمایشگاهی تویاپ در استانبول برگزار و ازایران نیز چند شرکت از جمله شرکت دانش بنیان صنعت سنگ شکن در این نمایشگاه حضور فعالی داشتند.

نمایشگاه بین المللی معدن، ساخت تونل، ماشین آلات و تجهیزات ساختمانی ماینینگ ترکیه(Maden Türkiye 2024) یک پلتفرم تجاری است که همه ذینفعان صنعت معدن را زیر یک سقف جمع می کند و زمینه را برای همکاری قوی ملی و بین المللی فراهم می کند.

گفتتی است برگزاری نمایشگاه بین المللی معدن و ماشین آلات معدنی استانبول – در محل نمایشگاهی تویاپ استانبول ترکیه – از تاریخ 13 تا 16 اردیبهشت ماه 1403 میباشد ..

عکاس: مهدی نژاد

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.